#Postcards: February

sorry for the delay. I got a thing last week and not connected to internet properly so I didn’t do update last week. here the postcards I sent and received on February.

SENT

to Maya (@myfloya) at Banjarmasin. she sent me an e-mail.
to Mas Zam (the one who has the hosting of this blog hahaha), at Jakarta.

to leejans (ID - 8692) at Finland. via Postcrossing
to Herfst at Netherlands (ID - 8691). via Postcrossing.
to mcfloozy at USA (ID - 8693). via Postcrossing.

kartu pos karya-karya Romo Mangun-nya masih banyak. jadi ngabisin stok dulu (haha)

RECEIVED

 

from Da-nyashik, Russia (RU - 291677). via Postcrossing.

 

from LapinLintu, Finland (FI - 1003017). via Postcrossing. I love this one, CUTE BABY! :3
from karenmslen, UK (GB - 196871). via Postcrossing.
from Purin, Taiwan (TW - 251183). via Postcrossing. this one is my favorite! :3
from elvsh, Germany (DE - 803834). via Postcrossing.
from Maya (@myfloya), Banjarmasin. replied my postcard.

5 sent. 6 received.

I’m still waiting for a card from Fendy (@callmefendy). kok ga nyampe-nyampe ya. sepertinya emang kiriman dari Jakarta itu lama banget nyampenya. padahal yang dari Kalimantan aja (yang dikirimnya belakangan) udah nyampe. apa perangkonya kurang banyak 😐

5 comments

  1. woo banyak kiriman o_O

    bulan kmaren lagi jarang ngirim, jadi cuma dapet dikit. hihihi

    yang Taiwan & Jerman bikin ngiler pingin ksana (haha)

    Reply

    1. hihihihi. aku juga cuma ngirim tiga. dapet lima (banana_cool) (banana_rock)
      iya el, minta duit dong buat ke sono *ditoyor* (taser)

      Reply

  2. kyaaaaaaaaaa~~ uthie~~
    asik banget deh tukeran postcards gitu. gimana ceritanya bisa tukeran sm yg diluar sana? o_O

    Reply

  3. halo uthie,
    salam kenal ya.
    saya postcrosser juga, tapi masih newbie.
    saya juga suka banget sama postcard karya2 romo mangun.
    ^_^

    Reply

Leave a Reply