Come What May

Potong kue yang kecepetan seminggu.

So, April was fine.

Reached 26. TWENTY SIX. Welcome to late twenty-something!

Got birthday surprise a week early from office girls. Dengan bonus diliput Trans TV. Konon katanya sudah tayang di TV. Saya aja belom liat. Maaaakk, anakmu masuk TV! :)) (Padahal yang diinterview sih si Erica, bukan saya)

Continue reading “Come What May” »

Share

Till We Meet Again.

Jadi, begini ya rasanya resign?

Campur aduk, ga karu-karuan. Sedih meninggalkan orang-orang yang sudah menjalani susah dan senang bareng-bareng, orang-orang yang selalu saya jadikan pelampiasan emosi, orang-orang yang mungkin belum seberuntung saya untuk bisa keluar dari situasi ini. Senang bisa lepas dari situasi yang sempat bikin saya uring-uringan, excited sekaligus harap-harap cemas menghadapi suasana yang asing selepas Lebaran nanti, bertemu orang-orang baru lagi, rutinitas yang baru lagi.

Thank you, thank you, thank you, everyone. For being there with me, for everything.

Till we meet again.

Share

The Best Friend’s Wedding.

Mbak Mar udah jadi bini orang! I’m the happiest best friend. Bahkan rela banget balik lagi ke kos pake taksi karna begitu sampai di lokasi acara baru ketauan memori card masih temancep di laptop (yea, kejadian ini berulang lagi), saking kepengennya saya mengabadikan hari bahagia tersebut.

Waktu ijab qobul, si lakik-nya Celly doang yang keliatan resah dan gelisah, sementara Celly-nya terlihat anteng, mantep, lempeng. Begitu si lakik selesai mengucapkan “…DIBAYAR TUNAI!”, saya megap-megap sedikit dan begitu penghulu dan saksi-saksi berseru “SAH!”, saya sesak napas sesaat.

Damn, my girl is taken away from me! :’))))

I can only wishing the both of you unlimited happiness ahead, Cel, Ken. Mazel tov!

Share

A Day Ruined

Have you ever read something that killed you inside?

Like a text message or someone’s status or some people’s comments on someone’s status. Everything was going fine until you accidentally came across something you didn’t want to read. Or found out something you were better off not knowing.

It’s almost as if it was posted just to purposely hurt you. But you constantly read it over and over again to torture yourself. It sucks how one little thing can ruin your whole day.

(source: Tumblr)

hey, INSECURE LITTLE COWARD. may your mind and your soul burn in hell. just think what you want to think, and go judge everything by what you think you know. ENJOY.

and you know what? YOU WILL NEVER KNOW THE TRUTHS.

Share